Tuesday, July 6, 2010


Disebabkan terlalu lama aku menjadi surirumah sepenuh masa, kini rasanya aku perlu buat sesuatu untuk mengisi masa lapangku tatkala suami bekerja dan anak2 chomelku ke sekolah....Aku terfikir akan hobiku yang suka menghabiskan masa dan duit untuk shopping...Aku terlalu minat dengan pakaian anak2 yang berkualiti yang dijual di sini dengan harga yang sangat murah (ikut gaji sinila) dan selalu sangat membeli, membeli dan membeli untuk memadatkan almari kami...tapi sayang...kekadang tak sempat nak dipakai oleh anak2ku, baju yang terlalu banyak itu pon dah kecik dan kenalah sedekah pada anak2 buah n anak2 kawan2ku...SELAIN pakaian aku juga sangat berpuas hati dengan aksesori wanita yg di jual disini, harganya murah tapi berkualiti tinggi...Kini aku bercadang menukar hobiku yang tak tau bila nak berakhir itu dengan membeli pakaian kanak2 dan aksesori wanita dari obersea nie dan menjualnya di blogku ini. Selamat menyoping...






3 comments:

  1. selain dp baju n accesories, kalu nak minta tolong surveykan yarn/needle utk knitting & crochet bleh tak? cni x byk choice la...alik2 benang minlon! x sesuai utk wat pakai..

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah Ira....ila x berminat dengan benda2 tu semua, tp kalau jalan2 nanti ila surveykan eh?

    ReplyDelete
  3. hahaha..ni selalu hobby utk org2 tua ;p ms dok naik tren p-balik kerja ira dok crochet dlm train..abih seme orang tengok lain macam jer! kalau time sale2 tu ila ternampak bg tau eh...

    ReplyDelete